Praktische informatie

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen en hun bijhorend antwoord.
Vind je het antwoord op jouw vraag niet terug?
Neem dan zeker even contact op.

01

Vragen over afspraken.

Hoe kan ik een afspraak maken

Een afspraak kan je rechtstreeks boeken via de vernieuwde website.
Dit kan door te klikken op onderstaande button.

Wanneer moet ik een afspraak verplaatsen?

Verplaats een afspraak wanneer je het vermoeden hebt of symptomen vertoont van een verkoudheid bij uzelf of bij een
huisgenoot.

Hoe moet ik mijn afspraak verplaatsen?

Neem rechtreeks contact op
Telefoon: +32 474 11 75 86
e-mail: info@baindebonheur.be

Graag verwijs ik ook naar onze Algemene Voorwaarden mbt opzeggen en/of niet opdagen voor een behandeling.

Ik ben onverwachts verhinderd, wat zijn mijn opties?
Ik weet dit langer dan 24 uur op voorhand.

Je kan je laten vervangen door een collega of kennis.
Laat dit minimum 24 uur vóór de start van de behandeling weten via mail en vermeld daarin alle gegevens.

Je kan (kosteloos) annuleren, op voorwaarde dat u mij ten laatste 24 uur voor de start van de behandeling telefonisch op de hoogte stelt.
Telefoon: +32 474 11 75 86

Ik weet dit minder lang dan 24 uur op voorhand.

Je stelt ons telefonisch op de hoogte.
Telefoon: +32 474 11 75 86

De kostprijs van de behandeling wordt dan wel in rekening gebracht.
No show, is jammer genoeg een beurt die vervalt op je abonnementskaart.

Wat als ik te laat kom?

De duurtijd van je sessie kan worden ingekort. Op die manier ondervinden klanten die na jou komen, geen hinder.

02

Vragen over de betaling.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Bain de Bonheur aan?

Gebruik bij voorkeur een mobile app, cash of eventueel via overschrijving (geen betaalkaarten).

03

Vragen over abonnementen.

Hoeveel kost een abonnement?

Als je een abonnement neemt, betaal je 20 behandelingen en ontvang je 1 behandeling gratis.
De kostprijs van een abonnement is € 1.200,- en dit bedrag wordt in één keer betaald.

Je kan er ook voor kiezen om dit abonnement in max. 4 schijven te betalen, maar dan valt het voordeel van een gratis extra
behandeling weg.

Kan ik een factuur krijgen voor een abonnement?

Ja, als je dit wenst, kan een factuur worden aangemaakt.

Hoelang blijft een abonnement geldig?

Binnen het jaar worden je sessies opgebruikt. Deze kunnen niet verlengd worden, tenzij omwille van medische redenen.

Wat als ik een sessie mis of te laat kom?

Zie puntje 01. Vragen over afspraken.

Wat als ik beslis om tijdens een abonnement te stoppen?

Niet opgenomen beurten worden niet terugbetaald en niet omgezet in ander vorm van behandeling, geen compensatie mogelijk.

04

Vragen over een cadeaubon.

Ik wil graag een cadeaubon schenken.

Ik bied 3 soorten cadeaubonnen aan: een voor € 50, voor € 100 of voor € 250.

Hoe bestel ik een (digitale) cadeaubon?

Dit kan via onderstaande knop.

Ik heb liever een fysieke bon. Hoe kan ik deze bestellen?

Neem dan contact op en ik maak er graag ééntje klaar voor jou. Woont de gelukkige in regio De Pinte, dan bezorg ik
graag en gratis de bon persoonlijk of deponeer deze in de bus. Indien niet, dan kan je deze ter plaatse komen afhalen.

Hoelang blijft de cadeaubon geldig?

Cadeaubonnen zijn eveneens 1 jaar geldig en kunnen niet verlengd worden.

Scroll naar boven